ارسال محموله‌های امدادی به چابهار با هواپیما‌های C-۱۳۰ و بوئینگ ۷۴۷

ارسال محموله‌های امدادی به چابهار با هواپیما‌های C-۱۳۰ و بوئینگ ۷۴۷

محموله‌های امدادی نیروی هوایی ارتش و هلال احمر برای کمک به مناطق سیل زده با سه فروند هواپیمای C-۱۳۰ و یک فروند بوئینگ ۷۴۷ به چابهار ارسال شد.

به نقل از خبرنگاران جوان - امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد گفت: محموله‌های امدادی نیروی هوایی ارتش و هلال احمر، جهت کمک به مردم سیل زده، با سه فروند هواپیمای C-۱۳۰ و یک فروند بوئینگ ۷۴۷، از پایگاه شکاری شهید لشکری به مقصد چابهار اعزام شده است.

در چند روز گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان رخ داده است که موجب سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق شده است. 

به گفته فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری، ارسال اولین محموله از امروز آغاز شده و قرار است تا محموله‌های دیگر در پرواز‌های بعدی به چابهار ارسال شود. این اقلام شامل پتو، موکت و کالا‌های مورد نیاز مردم است.

از روز گذشته نیز رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور وضعیت سیل زدگان را پیگیری کرده و دستورات مقتضی را صادر کردند.

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

ما را در کانالهای ذیل دنبال کنید؛

تلگرام:https://t.me/fadaeyane110اینا:@fatehkhebare110سروش:splus.ir/fatehkhebare110ایگپ:https://iGap.net/fatehkheybar


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: ارسال محموله‌ها امدادی چابهار هواپیما‌های C-۱۳۰ بوئینگ ۷۴۷ ماملتیم صیاد حاجقاسمسلیمانی حاجقاسم قاسمسلیمانی سلیمانی سپهبدهای_اخلاص
[ جمعه 17 دی 1400 ] [ 11:35 ] [ فاتح ]
[ ]